Figyelemfelkeltő kreatívok nem egyszerű összehozni, ezért feltétlenül hasznos a Socially Sorted összeállítása, amiből kiderül, hogyan érdemes elkezdeni. Egy ütős képpel nem csak a potenciális vásárlókat állíthatjuk meg, hanem növelhetjük az engagementet is. Ha számodra is kihívást jelent minőségi kreatívok létrehozása, akkor ez néhány lépés hasznos lesz.

  1. Az első és legfontosabb lépés: találj ki egy jó ötletet, ami érdekes lehet a követőid számára. Szórakoztatás, inspiráció, motiváció.
  2. A méret a lényeg: először határozd meg, melyik közösségi platformra akarsz posztolni, és az alapján lődd be az arányokat.
  3. Válassz ki egy olyan képet vagy kreatívot, ami feltűnést kelt, és könnyű megkülönböztetni. Óvakodj az elcsépelt vizuáloktól.
  4. Határozd meg a stílust: használj sablonokat, ha nincs újabb ötleted.
  5. Válaszd ki a betűméretet: a szöveg legalább annyira fontos, mint a kép, ezért mindig figyelj arra, hogy összhangban legyen a betű stílusa a kreatívval. Bár időigényes feladat, de kísérletezz bátran, hogy mi az, ami a legjobban működik a márkád számára. Keress inspirációkat!
  6. Határozd meg a színpalettát: a színskála belövése elengedhetetlen feladat, ráadásul a megfelelő szín néha többet mond ezer szónál.
  7. Adj hozzá valamilyen szöveges leírást is
  8. Egy call-to-action gomb mindig jól jön, akár még a képhez is hozzáadhatod

 

A Snapchat változásairól itt számoltunk be:

Hamarosan csak 3 másodperc után ugorhatunk át hirdetést Snapchaten

A Facebook legújabb feature-ét itt mutattuk be:

A Facebook jelezni fogja a Page posztok gyakoriságát a keresőben

Forrás: Social Media Today