Milyen mobil hirdetésekre harapnak az éttermi vendégek?

4 évvel ezelőtt by in Mobil Címke:, , , ,

Amikor kiválasztod, melyik étterembe mész, sokszor a menü és nem a hely alapján hozol döntést, derült ki a JiWire 2013. decemberi felméréséből – írja az eMarketer.

169826

A megkérdezett USA-beli mobil Wi-Fi felhasználók több, mint egyharmada mondta azt, hogy egy mobil hirdetésben a menü információk voltak azok, amelyek a leginkább befolyásolták őket az étterem kiválasztásában. A kedvezmények vagy kuponok szintén gyakran hajtanak további forgalmat az éttermekbe, ezzel a második helyet megszerezve 24%-kal, a helyszín pedig csak a harmadik a dobogón – ez azt jelenti, hogy az emberek hajlandóak kicsit távolabbra is elmenni a finomságokért.

169827

A fogyasztók közel fele próbált már ki új éttermet vagy a menü egy elemét mobil hirdetés  alapján és 3/4-ük mondta, hogy hajlamosabbak lennének kipróbálni egy új ételt, miután láttak rá egy mobil hirdetést.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező