Milyen színeket használj a marketinged során? Íme 10 közkedvelt szín és jelentésük

6 hónappal ezelőtt by in Blogvilág, Felhasználói élmény, Reklám és marketing Címke:, , ,

Ha munkád során komolyan veszed a marketing- és PR tevékenységet, akkor biztosan elgondolkodtál már azon, melyik szín alkalmazásával lehetne leginkább kifejezni céged egyediségét, egyéniségét vagy filozófiáját (Ha ezt még nem tetted meg, akkor azt javasoljuk mindenképpen töprengj el rajta a jövőben)

A színek helyes alkalmazásával ugyanis rengeteg érzelmet fejezhetsz ki és éppen azoknak a felhasználóknak teheted vonzóvá a vállalkozásodat, akiket meg kívánsz célozni a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal.

10 közkedvelt szín és jelentésük

Az alábbi felsorolásból megtudhatod, mely színek tartoznak a legkedveltebbek közé és milyen érzelmek kifejezésére használhatod fel őket:

  • Piros: Szenvedély, veszély és melegség.
  • Narancssárga: Innováció, modern gondolkodásmód, fiatalság és megközelíthetőség.
  • Sárga: Barátság, derűsség, melegség és étvágygerjesztés.
  • Zöld: Természet, etika, növekedés és frissesség.
  • Kék: Professzionalizmus, nyugalom, siker.
  • Lila: Méltóság, luxus és vagyonosság.
  • Fekete: Szofisztikált gondolkodásmód, halál, vér és gazság.
  • Fehér: Transzparencia, egyszerűség és ártatlanság.
  • Barna: Férfiasság, praktikum és vidék.
  • Rózsaszín: Nőiesség, móka és kacérkodás.

Ha kombinálni szeretnéd az egyes színeket, akkor nem szükséges kizárólag azok jelentése alapján döntened, hiszen a legfontosabb kritérium az, hogy figyelemfelkeltő legyen a marketinged. Merj vakmerő lenni, viszont ügyelj arra, hogy mindez a jó ízlés határain belül maradjon.

Korábban is megosztottunk már “színes” bejegyzéseket, olvasd el ezeket is:

 

Forrás: Social Media Today

 

 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező