Mit ne osszunk meg a közösségi oldalakon?

2 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , ,

Használod a közösségi platformokat hirdetésekre? Neked is fontos, hogy ne veszítsd el a követőidet? Ha igen, akkor mutatunk 8 olyan dolgot, amit soha nem szabad megosztanod ezeken a felületeken.

  1. Negatív hangvételű bejegyzéseket az ügyfelekről és a fogyasztókról

Ez az egyik legalapvetőbb szempont, hiszen a negatív posztok a húzósabb ügyfelekről vagy elégedetlen vásárlókról soha nem egy jó ötlet. Soha nem posztoljunk érzelmileg túlfűtött állapotban!

  1. Irreleváns viral tartalmakat

Igen, mindenki látta már azt a cuki macskát vagy gördeszkázó kutyát. Igen, nagyon vicces, de azért ne bombázzuk a követőinket számukra felesleges tartalmakkal. Csak abban az esetben osszunk meg ilyen contentet, ha az üzletünk szempontjából érdekes lehet.

  1. Politikai és vallási posztokat

Ha arra vállalkozunk, hogy kommentáljunk politikai vagy vallási kérdéseket, akkor legyünk feltétlenül körültekintőek és óvatosak, mert sosem tudhatjuk, hogy kit bánthatunk meg egy viccesnek szánt mémmel. Lehetőség szerint kerüljük el az ilyen tartalmakat.

  1. Szerkesztetlen tartalmakat

Mindig ellenőrizzük a posztjainkat, mielőtt kimennek, és szükség esetében olvassuk el többször is, hogy ne maradjanak benne hibák.

  1. Ne kovácsoljunk tőkét tragédiákból!

Carrie Fisher halálának bejelentése után a Cinnabon posztolt egy képet Leia hercegnőről az ikonikus kontyok helyén az egyik termékükkel, a fahéjas csigával. A hirdetés finoman szólva is ízléstelen volt a tragikus esemény kapcsán, így értelemszerűen inkább felháborodást vált ki az internetezőkből. Óvakodjunk az ilyen dobásoktól, hiszen nem csak sértő, hanem cinikus is.

  1. Kerüljük a túlságosan direkt reklámokat

Találjunk meg a hirdetésekben is arany középutat, hiszen nem feltétlenül célravezető, ha az oldalunk túlságosan is marketingszagú.

  1. Félreérthető bejegyzések

Bár használhatunk figyelemfelkeltő elemeket, de vigyázzunk, hogy ne legyen félreérthető, és kerüljük el az ilyen jellegű kellemetlenségeket.

  1. Lopott tartalmakat

Természetesen ez az egyik legfontosabb szabály: ne használjunk olyan bejegyzéseket, amik valaki más szellemi tulajdonát képezik.

Hasznos tippekért bloggerek számára kattints a linkre:

Blogger vagy? Így ne untasd az olvasóidat!

Így hozhatod ki a legtöbbet a hangulatjelekből az üzleted számára:

7 tipp a hangulatjelek használatához az online marketingben

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező