Mit tanulhatnak az influencer szakemberek Logan Paul botrányából?

2 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , , , ,

Az elmúlt napokban valamennyi hírportál és tech blog a közismert vlogger és influencer, Logan Paul botrányos videójáról számolt be, amit bár később levett, de így is jelentős károkat okozott vele. Ez az eset nem csak az influencer követőit osztotta meg, hanem a digitális marketing szakmabelieket egyaránt. Az eset rávilágított arra, hogy a valóságban mekkora felelőssége van egy közösségi média sztárnak.

A világ legnagyobb brandjei már együttműködnek valamilyen influencerrel, és az előrejelzések szerint 2018-ban is ez lesz az egyik legfontosabb digitális marketing irány. Viszont a Logan Paul féle botrány rámutatott arra, hogy a jövőben márkák számára is kiemelten fontos nagyobb hangsúlyt fektetni arra, hogy kikkel érdemes együttműködni.

 

Az influencer marketing szakértői szerint ez az eset többek között arra is rávilágított, hogy a közösségi média sztároknak is legalább akkora felelősségük van abban, hogy ne lépjenek át bizonyos határokat a jó ízlés nevében, mint a márkáknak. Ez az eset arra ösztönözte a legbefolyásosabb márkákat, hogy szigorúbban mérjék fel, milyen influencerekkel szeretnének együtt dolgozni, és ellenőrizzék, hogy nem élnek vissza a beléjük vetetett bizalommal. Másrészről a YouTubereket is megmozgatta az eset, hiszen számukra is fontos átértékelni, hogy milyen tartalmakat osztanak meg a csatornáikon, és hogy milyen kapcsolat fűzi őket a követőikhez.

Íme néhány tipp ahhoz, hogyan lehetsz influencer:

Hogyan lehetsz influencer? Íme 5 tipp!

2018 legfontosabb trendjeiről itt olvashatsz bővebben:

5 digitális trend, amire érdemes felkészülni 2018-ban

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező