Természetesen a legtöbb üzlet számára az a cél, amikor közzétesz egy bejegyzést, hogy a lehető legtöbb emberhez eljusson. A BuzzSumo legújabb felméréséből most az is kiderült, hogy mi kell a virális tartalmak létrehozásához, különösen a videókat tekintve.

Íme tehát 2017-ben ezek voltak azok a contentek Facebook, amik a legnagyobbat mentek a közösségi oldalon:

A legnépszerűbb tartalmak megvizsgálásából az derült ki, hogy a felhasználók főként a szórakoztató, motiváló, inspiráló vagy megható bejegyzések megosztását preferálják. Emellett olyan jellegű tartalmak is nagyot mennek, mint például az utazás, felfedezés, tudományos eredmények vagy spirituális posztok. Továbbá jelentős figyelmet generálnak a jótékonysági, humanitárius tartalmak is, amelyek egy-egy emberi történetet fednek fel. Emellett pedig a felmérésben kimagaslóan jól teljesítettek a vélemény típusú bejegyzések, különösen ha valamilyen aktuális és konkrét problémára vagy jelenségre reagálnak.

Fontos észrevétel az is, hogy a virális bejegyzések többsége videó, ami azt mutatja, hogy ez a forma egyre inkább feljövőben van a közösségi médiában, és a userek szívesebben osztanak meg mozgóképeket. Ha te is videóban utazol, akkor próbáld meg a lehető legérdekesebben tálalni a mondanivalódat, hiszen egy szórakoztató vagy motiváló poszt verhetetlen engagement terén.

 

A legfrissebb Facebook update-ekről itt adtunk hírt:

Fontos Facebook hírfolyam update-ek, amikről tudnod kell

Újabb kutatás a hirdetések terén az alábbi linken:

A branded-content hirdetések jobban teljesítenek Facebookon

Forrás: Social Media Today