Nagyot bukott a Burger King a közösségi médiában

3 évvel ezelőtt by in Social Media Címke:,

Pár napos a hír, hogy a gyorsétterem Kanadában terjeszkedik, amivel ráadásul adót is spórolna. A Twitteren elég erősen látszik a felhasználók nemtetszése.

Nemrég írták meg az újságok, hogy a Burger King megvásárolta a Tim Hortons nevű kanadai étteremláncot, ami fánkot és kávét árul, hasonlóan a talán itthon jobban ismert Dunkin’ Donuts-hoz. Az összeolvadásnak köszönhetően a Burger King lett a világ harmadik legnagyobb gyorsétteremlánca, de nem ez az, ami miatt a közösségi médiában népszerűtlenek lettek.

Mivel Kanadában jelentősen több adót tud a Burger King megspórolni, így oda teszi át a székhelyét. A Twitteren a hír hallatán hatalmasat zuhant a Burger King tetszési indexe.

Forrás: AdWeek

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező