Habár az kétségtelen, hogy a legnagyobb közösségi portál pofátlanul nyúlta le a Snapchat által kitalált, adott idő után automatikusan eltűnő bejegyzések ötletét, de bebizonyosodott, hogy megérte másolni, ugyanis az Instagramba, a Messengerbe, a Facebookba és még a WhatsAppba is átemelt funkciót imádják a felhasználók.

A Stories természetesen az Instagramon a legnépszerűbb (napi 400 millió ember használja naponta), de a Facebook is kezd felzárkózni, hiszen a cég egyik legfrissebb bejelentése szerint a közösségi oldalon és a Messengerben már 300 millió ember használja naponta a 24 óra leteltével eltűnő posztokat.

Napi 300 millió ember készít 24 óra után eltűnő posztokat – Forrás: Facebook

A Facebook legutóbb májusban közölt hasonló adatot, akkor még csak 150 millió napi felhazsnálóról volt szó, a hatalmas ugrás pedig annak köszönhető, hogy az új számban már benne vannak a Messengerben készített bejegyzések is, amik automatikusan megjelennek a közösségi oldal böngészős és mobilos változatában is.

A 300 millió aktív felhasználó igen jelentős szám, ami ennél is több posztot jelent, így nem meglepő, hogy a Facebook azt is bejelentette, hogy a tesztidőszakot követően hamarosan mindenki számára lehetővé teszik, hogy a Stories posztok között is hirdetéseket jelentethessen meg, és a hirdetési felületet kiterjesztik a Messengerre is.

Forrás: VentureBeat