Nem teljesít a legjobban a Twitter

7 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , , , ,

A Twitter kiadta 2016 második negyedévi statisztikáit – és a számok pedig nem a legjobbak. A havi aktív felhasználók száma 313 millió, ami minimális növekedést mutat az első negyedévi 310 millióhoz képest. Ha az éves növekedést nézzük az amerikai aktív felhasználók száma csupán 1 százalékoz növekedett, de nemzetközi szinten is csak 4 százalékos emelkedés tapasztalható. A felhasználók 82 százaléka telefonján használja a Twittert.

Az első negyedévben bevezetett “Míg távol voltál” feature sikert aratott és nagyban hozzájárult a felhasználók számának növekedéséhez. Az algoritmus tökéletesítésével a feature-től további jó eredményeket vár a cég a jövőben. A feature-nek betudható növekedést számokkal nem támasztotta alá a social media óriás. A cég hangsúlyozta, hogy a jövőben több funkcióval is meg fogják könnyíteni a platform használatát, melytől további növekedést várnak. Ezen felül hangsúlyozták a live streaming tartalmak növekedést is – erről épp tegnap írtunk – mely ugyancsak növelheti az alkalmazás népszerűségét.

Twitter - Q2 - Havi aktív felhasználó

Anyagilag sem zárt túl fényes negyedévet a Twitter. A data licensingből származó bevételek 64 millió dollárról csupán 67 millió dollárra emelkedtek, a hirdetésből származók pedig 531 millióból 535-re. Az összes bevétel a negyedév végére 602 millió dollár a tervezett 607 millió helyett. A kedvezőtlen eredmények miatt a 3-ik negyedévi elvárásokat a Twitter csökkentette is. Az éves növekedés 20 százalék, vagyis az elmúlt évben a Twitter 100 millió dollárral növelte bevételeit.

Twitter - Q2 - Negyedéves bevételek összesen

Bár a nemzetközi bevételek 188 millió dollárról 222 millió dollárra nőttek az első negyedévhez képest, az amerikai bevételek 343 millió dollárról 313 millió dollárra csökkentek. Az elmúlt egy évben viszont még így is 33 százalékos növekedés figyelhető meg a nemzetközi piacon és 10 százalék az amerikai piacon.

Twitter - Q2 - Negyedéves bevételek market bontás

A Twitter elmondása szerint hamarosan a hirdetők számára is új platformokat és funkciókat vezetnek be, melyek kedvezőbbé tehetik majd a számokat.

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező