A napokban várt elérhetővé a Shazam zenefelismerő szoftver legújabb verziója, ami érdekes változást hozott a felhasználók számára: teljes egészében eltűntek a reklámok. Mindez az Apple-nek köszönhető, akik még 2017-ben jelentették be, hogy felvásárolják az alkalmazást, és az ígéreteik között szerepelt, hogy megszüntetik az appban felbukkanó hirdetéseket.

A felvásárlás idén ősszel zárult le, és az almás cég tartotta magát a korábbi bejelentéséhez, hiszen a 12.5.1-es verzióból tényleg teljesen eltűntek az applikáció alján és oldalán megjelenő reklámok.

A bekebelezett alkalmazás időközben pedig lényegében az Apple “ökoszisztéma” részévé vált, hiszen a zenefelismerő már beépült a Siri virtuális asszisztensbe, és már az Apple Music is megjelent lejátszási opciókét a Shazamban – a jövőben pedig egyre több almás szolgáltatásban tűnhet fel a felvásárolt zenefelismerős fejlesztés.

Forrás: Rain News