A Facebook idei újradizájnolása augusztustól a hirdetések kinézetére is ki fog hatni: a cég nemrég jelentette be, hogy ezentúl mobilon kisebb méretben és más felbontással fognak megjelenni a reklámok.

A hirdetéseket a felhasználók eddig 2:3-as méretarányban, hét sornyi kísérőszöveggel látták, ám ezentúl 4:5-ben, mindössze három sor szöveggel fognak megjelenni ezek a videók és képek.

A cég ezen kívül azt is megígérte, hogy ezentúl a Facebookos hirdetések specifikációi hasonlóbbak lesznek az Instagraméihoz, hogy könnyebb legyen ugyanazokat az anyagokat mindkét felületen felhasználni.

Ez egyrészt könnyítheti a marketingesek dolgát, mivel így egyszerűbb lesz összehangolni a reklámokat a különböző platformok között, azonban néhány nehézség is felütheti a fejét. A régebb óta Facebookon futó reklámok például nem fognak jól kinézni az új rendszerben, és a kísérőszöveg hosszának korlátozása miatt ezeket is ügyesebben, tömörebben kell majd megfogalmazniuk.

Forrás: Social Media Today