A Pinterest bejelentette, hogy az üzletek promotált pinjeinek formájában hirdetéseket fog hozni a platformra. Ben Silbermann vezérigazgató és alapító bevallotta, hogy a cég még nem teljesen dolgozta ki a funkció részleteit, de megígérte, hogy a hirdetések ízlésesek, átláthatóak és relevánsak lesznek – írja a The Next Web.

Az első promotált pin teszt a keresési eredményekben és a kategória hírfolyamban fog zajlani. A kezdeti kísérletezésért a Pinterest semmit sem számol fel az üzleteknek, mivel először felhasználói visszajelzéseket akar kapni a program előrehaladása előtt. Silbermann úgy beszélt az erőfeszítésekről, mint amelyekkel „a jövőre terveznek”, hogy ezzel biztosítsák, a Pinterest még egy jó ideig velünk marad.

pinmoney-786x305

Most, hogy a Pinterestnek már van egy masszív felhasználói bázisa, a cégnek szüksége van arra, hogy a figyelmüket a bevételi forrásokra irányítsa. A hirdetők feltehetőleg már egy ideje kopogtatnak a Pinterest ajtaján. A szolgáltatás végtére is az üzletek valóra vált álma a vizuális tartalmak, a fogyasztói termékek és a vásárlói szándék kombinációjának példájaként.

A Pinterest emellett e-kereskedelmi platformmá is kezd formálódni. Májusban jelentek meg a termék pinek árakkal és elérhetőséggel. Múlt hónapban pedig a szolgáltatás elindította az email értesítőket is, amelyekben informálják a felhasználót, ha valamely termék ára csökkent.