Rekordköltés a Cyber Monday-en

4 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , ,

A Black Friday-t követő Cyber Monday-en új rekord dőlt meg az USA-ban: összesen 3,39 milliárd dollárt költöttek el online felületen – ez a tavalyihoz képest 10,2 százalék növekedést jelent. A Cyber Monday még a Black Friday-nél is jobban teljesített, ahol 3,34 milliárd dollárt költöttek el digitálisan.

cyber-monday

A cyber monday-es vásárlásoknál viszont kevesebb összeget költöttek el okostelefonokról, mint a nagy pénteki őrültségen, ahol 1,19 milliárd dollárnyi összeg cserélt gazdát a telefonokon keresztül. Az ilyen jellegű összeg viszont tavalyhoz képest így is 48 százalékkal növekedett.

November első 18 napjában az Adobe felmérései szerint az USA-ban 39,9 milliárd dollárt költöttek el online, ami 7,7 százalékos növekedést mutat 2015 ugyanezen időszakához képest. Idén csupán egy napon nem törént egymilliárd dollárnál több költés.

De mit vásároltak leginkább a Cyber Monday során? A legnépszerűbb termékek a Sony PlayStation 4, Microsoft Xbox, Samsung 4K TV, Apple iPadek és Amazon Fire tabletek voltak.

A játékok közül olyan klasszikusok teljesjtettek kiemelkedően, mint a Lego, Barbie vagy Little Live Pets.

Az online vásárlás már a hálaadás napján rekordot döntött – a kereskedők szerették Novembert.

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező