Megdöbbentő számokat produkál a világ legismertebb sport-influencere

4 hónappal ezelőtt by in Influencer Címke:, , ,

2016-ban Cristiano Ronaldo, a világ egyik leghíresebb sport-influencereként, közel 70.000.000.000 forintnak megfelelő amerikai dollárt termelt fő szponzora, a Nike számára. A kifejezetten sport célú szponzorációk mérésére és elemzésre szakosodott Hookit szerint ugyanis 2.250.000.000 interakciót generáltak a Ronaldoval kapcsolatos közösségi média tartalmak. A Nike logója például 347 esetben szerepelt a posztokban, 477 millió interakciót elérve ezzel.

Az influencer-marketing tehát egyre nagyobb szeletet követel magának a reklámtortából, a sportban és az üzleti élet többi területén is. Ennek ellenére még mindig számos tévhit él a véleményvezérekkel kapcsolatban nem csak a fogyasztókban, hanem a PR- és marketingszakemberekben is.

Az influencerek kiválasztása azonban egyáltalán nem egyszerű feladat, hiszen nem elég csupán a követők száma alapján kiválasztani a véleményvezéreket, ráadásul egy rosszul összeállított kampány akár jelentős reputációs kockázatot is hordozhat magában.

Forrás: Bizcommunity, Be Social

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező