SJP új parfümjének egész kampányát az Instagramra építette

1 évvel ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , ,

Tévéreklám? Óriási plakátok? Tévéinterjúk sorozata? Fenéket! Sarah Jessica Parker új parfümjének egész kampányát az Instagramon oldotta meg.

Sarah Jessica Parker - Stash - Instagram - 01

A színésznő a kampány részeként már hetek óta fotózta a New York utcáin elrejtett #ComeAndFindIt hashtageket, melyeket ő maga – és csapata – helyezett el, kiemelve, hogy a feliratok szigorúan felbomló anyagokból készültek. Több mint 100 felirat készült. Hogy miről volt szó senki sem tudta – ez pedig éppen elég volt ahhoz, hogy a színésznő követői minden üzenetnél egyre inkább izgatottabbak legyenek.

Sarah Jessica Parker - Stash - Instagram - 02

Tegnap pedig kiderült a titok – Parker új parfümjének, a Stash reklámját és annak sajtóközleménybe illő részleteit Instagram-fiókján osztotta meg, teljesen kihagyva az ilyenkor már megszokott különböző médiumokat és kampányfelületeket.

A színésznő parfümjeiért felelő marketinguru, Teri Siegel elmondása szerint magától értendő döntés volt számukra az, hogy a kampány jelentős része és legjelentősebb momentuma is Instagramon történjen, miután a színésznő 2,7 millió követővel bír világszerte. Elmondása szerint nem volt jobb és autentikusabb módja annak, hogy Parker felhívja az emberek figyelmét közelgő termékre, mint az Instagram.

Nem Parker az első világsztár, aki az Instagramot használja egyedüli kampányfelületként: 2013-ban meglepetés stúdióalbumát az Instagramon jelentette be, Drake pedig tavaly egy óriásplakát fotójával célzott követőinek arra, hogy hamarosan új anyaggal jelentkezik.

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező