Jelentős változások várhatók a népszerű képmegosztó szolgáltatás életében: az Instagram már teszteli a horizontálisan pörgethető képfolyamot, a Hollywood Reporter szerint pedig egy olyan különálló profiltípus bétatesztje is elindult, amit kifejezetten az influencereknek szán a szolgáltatás, méghozzá creator account név alatt. A lépés nem meglepő, hiszen már most is létezik üzleti profiltípus a különböző cégeknek és márkáknak, az új változat pedig kifejezetten azokra fókuszál, akik “személy márkát” építenek.

A lap értesülései szerint a creator account a sima profiloknál jóval több adatot nyújt majd a bekövetésekről és a kikövetésekről, alkalmazhatók lesznek szűrők az direct messagesben, hogy átláthatóbb legyen a üzenetek kezelése, illetve arra is lehetőség lesz, hogy a profil tulajdonosai különböző címkék segítségével menedzselhessék, hogy miképp lehet kapcsolatba lépni velük.

Hamarosan saját profiltípusnak örülhetnek az influencerek

A Hollywood Reporternek nyilatkozó Ashley Yuki termékmenedzser szerint az új profillal az Instagramnak az a célja, hogy a legjobb és legkönnyebben használható platformot nyújtsák azoknak, akik közösséget és személyes márkát építenek. A cég új fejlesztése ráadásul azért is időszerű, mert a CreatorIQ felmérése szerint az influencerek 80%-nak már jelenleg is az Instagram az elsődleges platform, ahol kommunikálnak a közönségükkel, és az új profiltípussal a szolgáltatás jó eséllyel meg tudja majd őrizni a dominanciáját a YouTube és a Facebook felett.

Forrás: Hollywood Reporter