A Stella Artois Cidre legutóbbi, az Egyesült Királyságban futó kampányában az időjárás változására aktiválódó hirdetéseket használtak, amelyek csak akkor jelennek meg, ha az országos átlaghőmérséklet felé emelkedik a hőmérséklet 2 fokkal – írja a SimplyZesty.

Az AB Inbev először használ ilyen időjárás-érzékeny és valós időben reagáló reklámokat és a cég azt tervezi, hogy más márkáinál is alkalmazza ezt a megközelítésmódot, például a Budweiser vagy a Beck’s esetében attól függően, hogy a mostani milyen sikereket ér el. A Posterscope és a Liveposter cégekkel partnerségben készültek el a hirdetések, amelyek a múlt hónapban indult nagyszabású nyári kampány részét képezik.

Mivel a cider eladások jelentősen függnek az időjárástól, megjelenik az igény arra, hogy a cégek több releváns outdoor hirdetést használjanak. Andy Logan a Stella Artois Cidre marketing menedzsere szerint: „Ez az innovatív média mechanizmus egy újabb módja annak, hogy a digitális technológiákon keresztül kitoljuk a határokat és így relevánssá váljunk a vásárlóink számára, épp a megfelelő időben.”

stella_cider_weather_0_1