Tesztüzemben a Facebook Marketplace reklámok

1 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

A tavalyi évben startolt Marketplace-en belül teszteli reklámjait a Facebook.

A kék óriás egyre több helyet talál a reklámoknak a platformon belül – ezúttal is új lehetőségeket próbál ki, annak ellenére, hogy felhasználói nagyon nem akarnak böngészés közben több hirdetést látni. Ám akár tetszik nekik, akár nem, tovább bővíti reklámfelületeit, hogy mind a befektetők, mind a userek számára a lehető legnagyobb értéket és élményt nyújthassa.

A Marketplace reklámokat mindössze néhányan tesztelik az USA-ban, megengedve a hirdetőknek, hogy ingyenesen használhassák azokat. Jelen pillanatban ezek a hirdetések pont úgy néznek ki, mint a hírfolyamunkban megjelenők – csak ezek máshol vannak. Tehát, egyelőre az sem biztos, hogy a Marketplace-en belüli hirdetések megfelelően futnak-e majd. Michelle Bonner Techel product marketing manager elmondása szerint “Ez csak egy aprócska teszt, amely megismerteti néhány emberrel a Marketplace hirdetéseket az Egyesült Államokban, értékelve a tényleges indulás előtti visszajelzéseket.”

A Marketplace idáig még eleve nem aratott nagy sikert, de úgy tűnik, a kék óriás komolyan meg akarja dobni néhány reklámfelülettel. Fontos megjegyezni, hogy bevételei legnagyobb részét a hirdetések teszik ki, és mivel a hírfolyamon lassan elfogynak a reklámfelületek, igen kétségbeesett próbálkozásnak tűnik hirdetéseket erőltetni a Marketplace-be – mint ahogyan azt most a Messengerrel is megtették:

Globálisan elérhetővé váltak a Messenger reklámok

Forrás: We Are Social Media

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező