Az Instagram lehetővé tette a több képet és videót tartalmazó posztok hirdetését.

Februárban startoltak el az Instagram galériák, melyeken belül akár egyszerre tíz képet és videót is feltölthettünk, lapozható formában. A lépésenként bemutatott “csináld magad” trükkökre, az idézetek szavanként történő feltöltésére vagy akár több termék egyidejű bemutatására is tökéletesen alkalmazhatóvá vált ez a funkció. Azóta pedig a céges fiókok üzemeltetői szinte csak arra vártak, hogy az ilyen fajta bejegyzésekre hirdetést indítsanak, különösen a mobilappon belül.

Természetesen eddig is létrehozhattunk carousel reklámokat a Ads Managerben, de egy organikus poszt meghirdetésére ezidáig nem adatott meg a lehetőség. Ám mostantól megjelenik a galériák alatt egy Promote gomb, mellyel beállíthatunk egy reklámot a poszthoz attól függően, hogy nagyobb látogatottságot szeretnénk, vagy inkább egy adott földrajzi lokációhoz közel tartózkodó felhasználókat érnénk el.

Ezen a héten nemcsak az Insta hirdetések fotói, hanem a Live is “sokszorozódott”: néhány napja álltak tesztüzembe a többszereplős élő adások.

Jön a többszereplős Instagram Live

Forrás: We Are Social Media