Most, hogy a TikTokon is indíthatók hirdetések, a gyorsan gigászivá nőtt app gyors tempóban dolgozik az új lehetőségeken, hogy ügyfelei minél jobban járjanak.

A Digiday értesülései szerint a TikTok jelenleg az érdeklődésen alapuló targeting és a pixeles targeting rendszerének kidolgozásán dolgozik.

Ezek bevezetésével a TikTokon a hirdetők már nem csak kor, nem, hely és operációs rendszer szerint tudnák szűrni közönségüket, hanem aszerint is, hogy ki milyen témák iránt érdeklődik, vagy hogy volt-e már a hirdető weboldalán. A rendes célzáshoz ez utóbbi két opció pedig mindenképpen szükséges, arról nem is beszélve, hogy ezek a legtöbb nagy – ma már konkurensnek számító – közösségi oldalon régóta működnek.

A hirdetők július közepétől próbálhatják majd ki az új lehetőség beta verzióját.

Kérdés, hogy a TikTok miszerint is kategorizálja be felhasználói érdeklődési körét. A Digiday szerint a tiniapp a feltöltött videókat vizsgálva állapítja meg, hogy feltöltője mit szerethet és mit nem, de az eredmények pontosságát növeli a pixel-féle adatgyűjtés is.

Ezekkel a lépésekkel a TikTok egyre jobban megágyaz magának a social media marketing világában is. Azt eddig is tudtuk, hogy a leginkább tinik által uralt videós platform – már csak a nehezen elérhető közönsége miatt is – kivételes fontossággal bírhat, hiszen elképesztő sebességgel érte el az egymilliárd letöltést, de sokak szerint egyelőre ki kell várni, hogy valóban nem múló hóbortról van-e szó, mint például a Vine-nál is történt.

Ám ezekkel a lépésekkel a jelek szerint a TikTok mindent megtesz azért, hogy ne csak felhasználói számával szerepelhessen a nagyok között.

Ide kattintva, a Be Social blogbejegyzésében mindent megtudhatsz a TikTokról!

Forrás: Social Media Today