Új eszközökkel bővül a Facebook Creative Hub

1 héttel ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , , , ,

A Facebook hamarosan bemutat teljesen új eszközöket a Creative Hub csatornán belül, ami lehetővé teszi, hogy a csapatok még hatékonyabban dolgozzanak együtt a kreatív ötleteiken.  A Creative Hub tavaly jelent meg, és azért jött létre, hogy a hirdetők ötletes hirdetési formákkal és testreszabott megoldásokkal kísérletezzenek. Ez a tökéletes felület a kreatív együttműködésekhez.

Az új lehetőségek 2017 októberében mindenhol megjelennek, tehát már mutatjuk is a hamarosan várható update-eket:

  1. Projektek rendezése és megosztása

Ezzel a funkcióval a Creative Hub lehetővé teszi a gyümölcsöző kollaborációkat. Ezentúl nem csak egy személy dolgozhat egy adott feladaton, hanem a csapatok közös projektekbe tömöríthetik a tervezett munkájukat. Ez az eszköz az üzletkezelőben lesz elérhető a „Manage Mockups” menüpontban.

  1. Hirdetések megosztása

A „Deliver ad” menüpont alatt olyan opciót találunk, amelyen keresztül a Creative Hub közvetlenül összeköti a Facebook hirdetési interfészeit. Ez megkönnyíti a hirdetések megosztását a kreatív partnercégek között.

  1. Még több elérhető formátum

A Creative Hub kreatív eszközei olyan formátumokkal bővülnek, mint a carousel, canvas, 360 fokos videók, slideshow-k, videólinkek és Instagram hirdetések. Ezzel az eszközzel a hirdetők megnézhetik az eredményt mobil előnézetben is.

  1. Hozzáadták az Instagram Stories-t az inspiráció galériához

A Creative Hub inspirációs galériája a rendkívül népszerű Instagram Stories alkalmazással bővült. Ebben találunk egy hirdetési galériát is, ami segít a hirdetőknek kiválasztani a számukra leginkább megfelelőt.

Még több újdonságért a Facebookon kattints ide:

A Facebook új eszközével kiszűrhetjük a kamu híreket

Újabb Facebook fejlesztésekről pedig itt írtunk korábban:

A Facebook már teszteli a képi keresés funkciót

Forrás: We Are Social Media 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező