Új eszközökkel érhetjük el az utazni vágyókat Facebookon

3 héttel ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , , ,

Ahogy közeledünk az ünnepi időszakhoz, a legnagyobb közösségi oldal update-elte a Dynamic Ads For Travel eszközeit. Ezentúl még hatékonyabban célozhatjuk meg az utazni vágyókat a hirdetéseinkkel.

A Facebook továbbfejlesztette ezt a felületet, így a turisztikai és utazási oldalak nagyobb figyelmet generálhatnak a targetált hirdetéseikkel. Ezzel például releváns hotel hirdetéseket is megtalálhatunk az érdeklődésünk alapján, ráadásul repülőjegy ajánlatokat is elérhetünk. A Facebook felmérései azt igazolták, hogy a felhasználók 53 százaléka a közösségi oldalon talált inspirációt az utazásaikhoz.

Végül pedig a közösségi platform azt is lehetővé tette a hirdetők számára, hogy használják a Collections hirdetési formátumot, amivel látványos videó és kép tartalmakat hozhatnak létre. Abból kiindulva, hogy rengeteg felhasználó a Facebookon keres utazási tippeket, teljesen logikus lépés, hogy meg is találják őket a célzott hirdetések.

A hirdetéseket érintő változásokról itt adtunk hírt:

Jön: még nagyobb transzparencia a Facebook-hirdetésekhez

Autós kínálattal bővül a Marketplace:

Külön autós kínálattal bővül a Facebook Marketplace

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező