Az Instagram bejelentése szerint egy új hirdetési formátumon dolgozik, mely megkönnyíti majd a márkák munkáját az influencer-tartalmak hirdetésében.

Az AdAge információ szerint az új kampánymódot “Branded content ads”-nak nevezik és működési elve igencsak egyszerű: a brandek úgy tudják majd hirdetni a velük kapcsolatban létrehozott influencer-tartalmakat, mint a saját tartalmaikat.

Vagyis.

Egészen eddig az influencer marketing úgy működött, hogy az influencerek létrehozták tartalmaikat, amit posztoltak, szerencsésebb esetben jelölték, hogy ez szponzorált tartalom, majd a content megjelent az influencer követői előtt. 

Ám csak az influencer követői előtt.

Ám az új hirdetései megoldással a tartalom megjeleníthető – és hirdethető – lehet  a márka követői számára is.

Nyilván ez eddig is megoldható volt, hiszen a márkáról szóló influencer tartalmakat maga a brand is posztolhatta és meghirdethette, ám így kisebb kerülőutakat kellett tennie.

Az Instagram szerint viszont mostantól mindez egyszerűbb lesz, hiszen külön módszer lesz rá, így pedig kihozhatják a maximumot az influencer tartalmakból.

Az Instagram fejlesztéseire már csak azért is lehet fontos odafigyelni, mivel egyértelműen kezd a közösségi média királya lenni:

Egyedül az Instagram tudott növekedni tavalyhoz képest