Érkezik a Facebook Study, jelentette be a közösségi média-óriás.  Az új platformnak az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.

Ez annak a sémának a része, amellyel a cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

A Facebook reklámokkal fogja felhívni a felhasználók figyelmét a kutatásokban való részvétel lehetőségére, amennyiben pedig alkalmasnak találják a jelentkezni vágyókat, ők az iPhone, illetve az Android app store-jából máris letölthetik a Facebook Study alkalmazást, amin keresztül a kutatások zajlani fognak.

A kutatásokban részt vevőkre pénzjutalom vár, az információik biztonságos tárolásában pedig az Applause nevű cég segíti a Facebookot. A programban 18 év feletti felhasználók vehetnek részt, akiknek a program rögzíti a tartózkodási helyét, a telefonukon jelen lévő alkalmazásokat, illetve azt, hogy mennyi időt töltenek ezek használatával. A Facebook azt ígéri, hogy személyes információkat, jelszavakat, illetve megosztott tartalmakat viszont semmiképp sem fog felhasználni.

Forrás: Facebook Newsroom