Új hirdetési alapelveket mutatott be a Facebook

2 héttel ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , , , , , ,

A legnagyobb közösségi platform hirdetési csapata most update-elte a cég alapelveit azért, hogy még jobb kapcsolat alakuljon ki a felhasználók és az üzletek között. Mivel a legtöbb felhasználó azért használja a Facebookot, a Messengert és az Instagramot, hogy kapcsolatban maradjon a családjával és a barátaival, ezért fontos, hogy csak számukra releváns hirdetésekkel találkozhassanak.

A Facebook legújabb alapelveiben ismét a felhasználók érdekein van a hangsúly, viszont azt is leszögezik, hogy miért fontos számukra a kiegyensúlyozott hirdetési tevékenység. Az új alaptétel kiegészült egy újabb ponttal is, ami arról szól, hogy a platform semmilyen módon nem bocsátja áruba a userek személyes adatait. Így például azt is leszögezték, hogy a hirdetők soha nem juthatnak információhoz arról, hogy kiket érnek el a reklámjaik. Ezt követően pedig a platform elmagyarázza a hirdetési transzparencia fontosságát is, valamint azt is, hogy mit tehetnek a felhasználók és a hirdetők ezen a téren.

Valószínűleg a közösségi oldal azért is update-elte ezeket az alapelveket, mert egyre több kritika éri, viszont ebből nagyon úgy tűnik, hogy egyelőre nem változtatnak a bevált módszereiken.

A Facebook legutóbbi fejlesztését itt mutattuk be:

AI technológiával előzi meg az öngyilkosságot a Facebook

A Facebook legfrissebb projektjéről itt számoltunk be:

A Facebook a divat és a közösségi platformok kapcsolatát vizsgálja

Forrás: Social Media Today 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező