Új hirdetési formát debütál a Snapchat

10 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , ,

A Snapchat jónéhány változtatást vezet be felületén. A social media app, mely éppen nagy pénzgyűjtésbe fogott – ismerőseink tartalmait helyezi felülre, amit a Discovery sáv, majd a feliratkozói tartalmak követnek.

snapchat

Ezen felül a Snapchat megszüntetette az Auto Advance funkciót is, mely automatikus játszotta le a következő snapeket. Egy új funkciónak hála viszont a felhasználók mostantól playlisteket hozhatnak létre, melyen beállíthatják, hogy kinek a snapjeit szeretnék megnézni – az app így akarja kiküszöbölni azt, hogy kezelhetetlen mennyiségű tartalommal kelljen a felhasználóknak megküzdenie. A playlist lejárta után a többi snap ugyanúgy automatikus töltődik majd be.

A Snapchat más újdonsággal is szolgál – új reklámokkal! A Post-roll adok a storyk után jelennek meg.

Az új hirdetési forma nem biztos hogy tetszeni fog a felhasználóknak, akik már egy másik Snapchat-terv miatt is felemelték a szemöldöküket.

Vajon a Snapchat pénzéhsége könnyen vezethet a követői elvesztéséhez – akik ráadásul már a Messengert is választhatják lassan, annak új funkciója miatt.

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező