Új szponzorált kérdőívet tesztel a Facebook

5 évvel ezelőtt by in Facebook Címke:

A 2011 óta létező feleletválasztós kérdőív mellé egy újabb hirdetést állít hadrendbe a Facebook. Az allfacebook információja szerint jön a csúszkás választó! 🙂

A magyar megnevezésére nagyon kíváncsiak leszünk, de lényegében erről van szó:

A kérdés szerint: “Mennyire érzed magadhoz közelinek a Colgate márkát?” A válasz az “Egyáltalán nem érzem közel”-től a “Nagyon közelinek érzem”-ig terjedhet. A hirdetők tehát már nem csak digitális válaszokat kaphatnak a rajongóiktól.

Te milyen kérdés megválaszoltatására használnád ezt az eszközt?

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező