Egy önálló, kifejezetten a fiatalokat célzó zenés/videós alkalmazáson dolgozik a Facebook – írja a TechCrunch portál, méghozzá korábbi, és jelenleg is a cégnél dolgozó fejlesztőkre hivatkozva. A Lasso kódnéven futó fejlesztéssel a Facebook a videós csapatát és a Watch szolgáltatás fejlesztőit bízta meg, akik Brady Voss termékigazgató irányításával tervezik az applikációt, amit a Facebook egyértelműen a hasonló, és rendkívül népszerű, a Musica.ly utódjának számító TikTok alkalmazás konkurenciájának szán.
A mókás, tátogós, táncolós zenés videók készítésére használható appot a fiatalok újbóli megcélzására kívánja használni a cég, amire hatalmas szükségük is van, hiszen a legújabb kutatások szerint a fiatalokat már egyáltalán nem érdekli a Facebook, inkább a Snapchaten és az Instagramon lógnak.
Hogy egy népszerű alkalmazás lemásolásával vajon sikerül-e célt érni a vállalatnak, az persze még a jövő kérdése.
Forrás: TechCrunch