Még január közepén számoltunk be arról, hogy egy teljesen hétköznapi tojás döntötte meg Kylie Jenner rekordját. Nagyjából egy hónapja született meg a world_record_egg profil, mindössze egyetlen képpel egy tojásról, annyi szöveggel, hogy szeretné megdönteni a celeb rekordját – ami a legérdekesebb a dologban, hogy mindez napok alatt sikerült, és mostanra 52 milliónál is több lájk gyűlt össze a kép alatt, a követők száma pedig 10 millió felett van.

Sokan azonnal pénzt csinálnának egy ilyen egészen elképesztő sikerből, a profil mögött álló ember viszont egész másképp döntött, és az idei Super Bowlra időzítve a tojás a streaming szolgáltató Huluval karöltve egy olyan videót tett közzé, ami a közösségi média káros hatásaira hívják fel a figyelmet.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) által megosztott bejegyzés,

A Hulu a Mental Health Americával együttműködve dolgozott ki egy kampányt, amihez a tojás profilját is felhasználták: már jóval a Super Bowl előtt elkezdték beharangozni, hogy valami készül, majd a focimeccs alatt jött a reklám, ami a közösségi média mentális egészségre gyakorolt negatív hatásait emeli ki, főszerepben a tojással, ami szép lassan megreped, majd szét is robban a rá nehezedő nyomástól.

A The New York Times ráadásul már azt is kiderítette, hogy a jó ügy érdekében felhasznált tojás mögött Chris Godfrey, egy 29 éves reklámszakember áll, akinek (két barátjával egyetemben) kezdetben tényleg csak annyi célja volt, hogy megdöntsék Jenner legtöbbet lájkolt posztját. A tojás egyébként Eugene névre hallgat, és a “gazdája” szerint a legnagyobb rajongói a fiatalok.