Valószínűleg a jövőben is tovább bővíti majd az utazóközönség számára készített hirdetések eszköztárát a Facebook, amivel még a mostaninál is jobban elérhetővé válnak azok a potenciális utazók, akik még éppen hezitálnak, hogy hová szeretnének utazni.

Az utazóközönség elérése a dinamikus hirdetések (Dynamic Ads for Travel) bevezetése óta ugyanis igen jól működik a Facebookon, hiszen a statisztikák szerint a milleniumi generáció mintegy 68%-a merít inspirációt a világ legnagyobb közösségi csatornáján, ami a Facebook tulajdonában lévő Instagram platfromra is igaz.

“A Facebook jelenti az egyik legnagyobb forgalomforrásunkat, és létfontosságú számunkra, amely nélkül jelentősen csökkenne a hatékonyságunk. Stratégiai szinten gondolkodunk a dinamikus hirdetésekben, amellyel a saját csatornáinkra vezetjük a felhasználókat. Ez pedig 49%-al javította a konverziós arányunkat a korábbihoz képest.” – hivatkozik a Facebook bejegyzésében Nick Schaulsohnra, az EF marketingigazgatójára.

 

Így néz ki egyébként a Facebookon az EF mobilhirdetése:

Érdekelnek a hirdetésekkel kapcsolatos újdonságok? Olvasd el ezeket a bejegyzéseket is: