Vajon melyik játék hozott 1,1 milliárd interakciót?

1 évvel ezelőtt by in Facebook, Social Media Címke:, , , , ,

Újabb csodálatos számok mutatják a Pokemon Go őrült sikerét – az elmúlt hónapban az alkalmazásról Facebookon és Instagramon 231 millió ember kommunikált.

Pokemon Go 04

A 231 millió emberhez pedig 1,1 milliárd interakció kötődik. Bár a férfiak és nők egyenő aranyban beszélgettek az appról, a nők nagyobb arányban osztottak meg olyan tartalmakat a social media-óriásokon, mely magáról a Pokemon rajzfilmről és anime-ről szól.

A Pokémon mellett feltapott téma volt a két platformon a Ghostbusters is – leginkább a fiatalok körében. Az idősebb korosztály leginkább a politikáról értekezett a social media-platformokon: kiemelkedő téma volt az elnökjelöltek kinevezése, a szereplők közül pedig leginkább Melania Trump és Michelle Obama neve merült fel a leggyakrabban. Ted Cruz szenátor leginkább a Facebookon volt üdvözölt téma, míg a Zöld párt jelöltje, Jill Stein inkább az Instagramon szerepelt jól.

A Pokémon eheti másik nagy sikeréről itt írtunk.

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező