Visszatáncolt a Facebook: ismét engedélyezik a kriptovaluta-hirdetéseket

Még az év elején számoltunk be arról, hogy a Facebook betiltja a félrevezető befektetési termékek, többek között a kriptovaluták hirdetését, hiszen számos olyan félrevezető reklám terjedt el a közösségi oldalon, ami spekulatív befektetésekre ösztönözte a gyanútlan felhasználókat. Akkor úgy tűnt, hogy Mark Zuckerbergék örökre leszámoltak az ilyen típusú hirdetésekkel, most viszont visszatáncoltak, és bejelentették, hogy feloldják az alig negyedéve hozott tilalmat.

Nagyobb biztonságot és ellenőrzést ígér a Facebook – Forrás: Pexels

A lépés persze nem előzmények nélküli, hiszen a cég nagyjából másfél hónapja egy blockchain-technológiával foglalkozó csapatot állít fel David Marcus vezetésével, ami egyértelműen arra utalt, hogy az év eleji szigorítás csupán ideiglenes lépés volt, most pedig a cég hivatalosan is bejelentette, hogy feloldják a szankciókat, méghozzá azért, mert a Facebook állítása szerint sikerült olyan rendszert felállítaniuk, aminek hála tudják biztosítani, hogy ügyeskedők ne verhessék át a gyanútlan felhasználókat.

A nagyobb biztonság ugyanakkor annyit tesz, hogy az érintett hirdetőknek először be kell nyújtaniuk egy jelentkezést, amit a Facebook bírál el a saját maga által begyűjtött információk alapján, és ha megbízhatónak ítélik a hirdetés/termék mögött álló vállalatot, akkor engedélyezik a hirdetések futtatását.

Forrás: Fast Company

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező