Zseniális az IKEA új ötlete: a virtuális valóság segítségével mutatná be a termékelőnyöket

3 hónappal ezelőtt by in Felhasználói élmény, Reklám és marketing, Technológia Címke:, , ,

Az IKEA marketingstratégiája a világ legjobbjai közé tartozik, ehhez szemernyi kétség sem férhet! Ezt támasztja alá az a tény is, hogy az elmúlt években a svéd márka már számtalan esetben volt képes sikeresen ötvözni az innovatív, mindennapi termékeket a legfejlettebb technológiai megoldásokkal, belopva magát ezzel vásárlók millióinak szívébe.

Az IKEA ismét nagyot villantott

Az új ötlet azonban minden eddigi képzeletet felülmúl. Az IKEA ugyanis az egyik Dallas-i áruházában már a virtuális valóság segítségével mutatja be a vásárlóknak az értékesíteni kívánt termékek előnyeit és a megvásárlásuk mellett szóló érveket.

A megoldás egyenlőre csak az Egyesült Államokban volt kipróbálható teszt jelleggel, ám a hatalmas érdeklődésnek köszönhetően nem lenne meglepő, ha a közeljövőben egy európai áruházban is lehetőségünk lenne teszteni a technológiát.

Te is IKEA rajongó vagy? Olvasd el mit írtunk korábban a kedvenc áruházadról!

 

Forrás: We Are Social Media

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező