Ezt a top 10-es hasznos gyűjteményt az InsideFacebook állította össze:
1. Hozd létre az eseményt oldalként és add hozzá a személyes profilodat mint szervezőt!
- A meghívottak rendelkeznek egy linkkel, amelyen megnézhetik az összes általad létrehozott eseményt.
- A meghívottaknak van egy linkje, amelyen lájkolhatják az oldaladat.
- A személyes profiloddal közvetlenül üzenhetsz az összes meghívottnak (ugyanakkor, ha túlzásba viszed ezt a funkciót, könnyen a spam kategóriába fogsz esni).
2. Ne kelljen információt keresni az eseményedről!
Légy biztos abban, hogy minden fontos információt megadsz a részleteknél és azok látszódnak a „See More” (Továbbiak) kattintása előtt is.
- Ha van egy külön regisztrációs oldal, írd le ezt elsőként!
- A részletek szekció végén listázd az összes linket, amely valakit érdekelhet: az esemény fő linkje, jegyek, audió, videó, Facebook oldal, Twitter, Instagram és minden egyéb, az eseményhez köthető link.
- A harmadik feles Facebook esemény aggregátorok, mint a HUGECITY, felismerik ezeket a linkeket és kiemelik a közönség számára.
3. Használd a Facebook által felismert helyszíneket, ne a címeket!
Kezd el lassan begépelni a helyszín nevét, a Facebook majd automatikusan kiegészíti és rákattinthatsz az egyik javaslatra. Ha a helyszíned nem kerül a listára, hozd létre!
- NAGYON FONTOS: Ha nincs térképed az eseménynél, a Facebook nem fogja ajánlani a résztvevők ismerőseinek vagy a térségben élőknek.
4. Ha öt napnál tovább tart az eseményed, hozz létre többet!
A naptárak automatikusan importálják a Facebook eseményeket és több barátot szerzel, mint ellenséget, ha nem foglalod be valakinek a naptárát napokra. Továbbá, ha nem adsz meg egy végső időpontot, a Facebook alapértelmezetten 3 óra hosszúra állítja be az eseményt.
5. Sose állítsd be a „Csak adminok posztolhatnak az esemény falára” opciót!
Az esemény fala a legjobb hely, hogy elköteleződésre bírd a meghívottakat. Hagyd, hogy kommunikáljanak veled!
6. Használj olyan borítóképet, ami illik az eseményhez és a téglalapba (714×264 pixel)!
Ez olyan, mint egy magazin borítója vagy egy eseményt hirdető szórólap. Ne használd a szórólapot, hacsak nem látható minden szükséges információ a téglalapban!
7. Legyen egy hivatalos Facebook eseményed!
Ha meg tudod oldani, minden az eseményben érintett személyt jelölj meg szervezőként!
- A meghívottak láthatják az ismerőseiket, akik részt vesznek az eseményen anélkül, hogy sok eseményt kellene átnézniük.
- A szervezők segíthetnek terjeszteni az eseményed hírét.
- A valós résztvevői szám könnyebben látható.
8. Kezeld okosan a meghívóidat!
Hozz létre baráti csoportokat helyszín, érdeklődés, munka és egyéb kategóriák szerint!
- Használj olyan Facebook hackeket, mint az „összes ismerős meghívása”, hogy az ismerőseid csoportjait meghívhasd az eseményedre! (Ha visszaélsz ezzel a funkcióval, a spam kategóriába kerülhetsz.)
9. Tartsd fenn az érdeklődést!
A jegyek 50 százaléka már elkelt, mikor publikálod az eseményt. A következő 50 százalékot eladják az esemény hetében. Az, hogy valaki azt jelöli, részt vesz az eseményen, nem feltétlenül jelenti, hogy erre emlékezni is fognak.
- Ha írsz egy bejegyzést a faladra, azzal értesítesz mindenkit, akit meghívtál.
- Posztolj képeket, videókat, kritikákat és cikkeket, amelyek bemutatják az eseményt (ne felejtsd el, hogy minden kapcsolódó oldalon használd a megfelelő taget)!
- Oldalként frissítsd az eseményedet!
- A személyes profilodról küldj közvetlenül üzenetet minden résztvevőnek!
10. Az ismeretségi köreiden túl is promotáld az eseményedet!
A Facebook csak az ismerőseidet engedi meghívni az eseményekre. A Facebook hirdetések sok benyomást keltenek, de kevés résztvevőt vonzanak. (Nem éri meg.)
- Oszd meg az eseményedet Twitteren és a Facebook oldaladon!
- Oszd meg a Facebook eseményedet azokkal, akik érintettek az eseményben!
- Oszd meg a Facebook eseményt bloggerekkel és véleményvezérekkel, akiket érdekelheti, amit szervezel!
- Oszd meg az eseményt minden helyi blogerrel és újsággal!