Ezt a top 10-es hasznos gyűjteményt az InsideFacebook állította össze:

1. Hozd létre az eseményt oldalként és add hozzá a személyes profilodat mint szervezőt!

  • A meghívottak rendelkeznek egy linkkel, amelyen megnézhetik az összes általad létrehozott eseményt.
  • A meghívottaknak van egy linkje, amelyen lájkolhatják az oldaladat.
  • A személyes profiloddal közvetlenül üzenhetsz az összes meghívottnak (ugyanakkor, ha túlzásba viszed ezt a funkciót, könnyen a spam kategóriába fogsz esni).

2. Ne kelljen információt keresni az eseményedről!

Légy biztos abban, hogy minden fontos információt megadsz a részleteknél és azok látszódnak a „See More” (Továbbiak) kattintása előtt is.

  • Ha van egy külön regisztrációs oldal, írd le ezt elsőként!
  • A részletek szekció végén listázd az összes linket, amely valakit érdekelhet: az esemény fő linkje, jegyek, audió, videó, Facebook oldal, Twitter, Instagram és minden egyéb, az eseményhez köthető link.
  • A harmadik feles Facebook esemény aggregátorok, mint a HUGECITY, felismerik ezeket a linkeket és kiemelik a közönség számára.

Facebook-Events

3. Használd a Facebook által felismert helyszíneket, ne a címeket!

Kezd el lassan begépelni a helyszín nevét, a Facebook majd automatikusan kiegészíti és rákattinthatsz az egyik javaslatra. Ha a helyszíned nem kerül a listára, hozd létre!

  • NAGYON FONTOS: Ha nincs térképed az eseménynél, a Facebook nem fogja ajánlani a résztvevők ismerőseinek vagy a térségben élőknek.

4. Ha öt napnál tovább tart az eseményed, hozz létre többet!

A naptárak automatikusan importálják a Facebook eseményeket és több barátot szerzel, mint ellenséget, ha nem foglalod be valakinek a naptárát napokra. Továbbá, ha nem adsz meg egy végső időpontot, a Facebook alapértelmezetten 3 óra hosszúra állítja be az eseményt.

5. Sose állítsd be a „Csak adminok posztolhatnak az esemény falára” opciót!

Az esemény fala a legjobb hely, hogy elköteleződésre bírd a meghívottakat. Hagyd, hogy kommunikáljanak veled!

6. Használj olyan borítóképet, ami illik az eseményhez és a téglalapba (714×264 pixel)!

Ez olyan, mint egy magazin borítója vagy egy eseményt hirdető szórólap. Ne használd a szórólapot, hacsak nem látható minden szükséges információ a téglalapban!

calendar

7. Legyen egy hivatalos Facebook eseményed!

Ha meg tudod oldani, minden az eseményben érintett személyt jelölj meg szervezőként!

  • A meghívottak láthatják az ismerőseiket, akik részt vesznek az eseményen anélkül, hogy sok eseményt kellene átnézniük.
  • A szervezők segíthetnek terjeszteni az eseményed hírét.
  • A valós résztvevői szám könnyebben látható.

8. Kezeld okosan a meghívóidat!

Hozz létre baráti csoportokat helyszín, érdeklődés, munka és egyéb kategóriák szerint!

  • Használj olyan Facebook hackeket, mint az „összes ismerős meghívása”, hogy az ismerőseid csoportjait meghívhasd az eseményedre! (Ha visszaélsz ezzel a funkcióval, a spam kategóriába kerülhetsz.)

9. Tartsd fenn az érdeklődést!

A jegyek 50 százaléka már elkelt, mikor publikálod az eseményt. A következő 50 százalékot eladják az esemény hetében. Az, hogy valaki azt jelöli, részt vesz az eseményen, nem feltétlenül jelenti, hogy erre emlékezni is fognak.

  • Ha írsz egy bejegyzést a faladra, azzal értesítesz mindenkit, akit meghívtál.
  • Posztolj képeket, videókat, kritikákat és cikkeket, amelyek bemutatják az eseményt (ne felejtsd el, hogy minden kapcsolódó oldalon használd a megfelelő taget)!
  • Oldalként frissítsd az eseményedet!
  • A személyes profilodról küldj közvetlenül üzenetet minden résztvevőnek!

10. Az ismeretségi köreiden túl is promotáld az eseményedet!

A Facebook csak az ismerőseidet engedi meghívni az eseményekre. A Facebook hirdetések sok benyomást keltenek, de kevés résztvevőt vonzanak. (Nem éri meg.)

  • Oszd meg az eseményedet Twitteren és a Facebook oldaladon!
  • Oszd meg a Facebook eseményedet azokkal, akik érintettek az eseményben!
  • Oszd meg a Facebook eseményt bloggerekkel és véleményvezérekkel, akiket érdekelheti, amit szervezel!
  • Oszd meg az eseményt minden helyi blogerrel és újsággal!