A Snapchattel a jelek szerint továbbra is elégedett a Time Warner.
A Time Warner és a Snap Inc. a hírek szerint a következő két évre 100 millió dolláros szerződést kötött made-for-Snapchat tartalmak készítésére.
A tartalmak között lesznek napi hírekkel foglalkozó show-k, dokumentumfilmek, vígjátékok és drámák is. A hosszuk marad 3-5 perc. Jelenleg a Snapchat napi egy ilyen tartalmat tesz elérhetővé, ez hamarosan napi 3-ra növekszik a szerződés szerint. A videók álló formátumban készülnek el.
Ezzel mellesleg már a Spotify is elkezdett kísérletezni:
A Snapchat a 100 millió egyik felét megtartja magának, a másik felet viszont a tartalomgyártók kapják meg a hírek szerint.
A Snapchat ezekkel a tartalmakkal nem csak pénzt keres, de a felhasználók várhatóan több időt fognak tölteni magán a platformon is.
Biztos jó ez?
Ettől függetlenül, mivel már megszokott tartalomról beszélünk, minden bizonnyal nem ez lesz a Snapchat nagy dobása, amivel vissza tudja csábítani a felhasználókat a felületére. Erre pedig a Snapchatnek nagy szüksége van, hiszen bár továbbra is népszerű, az utóbbi időszakban nem csak lekörözte az Instagram…
De kiderült, hogy felhasználói sem ragaszkodnak hozzá hosszútávon:
A Time Warner ezen felül az HBO-t a Turner és a Warner Bros-t is reklámozni fogja továbbra is a felületen.
Bár hosszútávon nem biztos a megoldás, a hír miatt a Snap már most jobban teljesít a tőzsdén, ahol az utóbbi időben ugyancsak komoly problémái voltak.
Forrás: TechCrunch