Határozottan a Facebook az első számú közösségi platform a világon, különösen ha a márkádat is fel akarod tenni a térképre. Ha hirdetni akarunk, akkor mindenképpen ezzel  a közösségi oldallal kell kezdeni, ráadásul most mutatnunk néhány lifehack-et, amivel garantáltan feldobhatjuk a stratégiánkat.

  1. Hozd ki a maximumot a profilodból

Hogy mit néznek meg a követők először? A profilképedet! Válassz egy személyes de stílusos profilképet, ami azonnal megragadja a felhasználókat figyelmét, és máris érdekesebbé teheted a márkádat. A design kulcsfontosságú.

  1. Használj magas felbontású képeket és videókat

Az online siker alapja a jó tartalom, különösen ebben a mindennapi versenyben. A vizualitás az egyik legfontosabb tényező, ezért lehetőleg kerüld el a rossz minőségű képeket és videókat. Ehhez a tuti tippünk: a profil beállítások menüpontban a videó és képek beállításainál állítsd be a HD opciót.

  1. Használj call-to-action gombokat

Már rengeteg call-to-action gomb létezik, ami segíteni elérni a hirdetési célunkat, és a megcélzott közönséget is. Ne felejtsd el: call-to-action gombokat az üzleti profilodon is létrehozhatsz közvetlenül a „Create Call to Action” opció kiválasztásával.

  1. Menedzseld hatékonyan az inbox üzeneteidet

A hatékony kommunikáció érdekében használj egy központi inboxot a Facebook, Instagram és Messenger beérkező üzeneteihez. Ezzel ráadásul még rengeteg értékes időt is spórolhatsz

  1. Használhatsz automatikus válaszokat

Egy igazi Facebook lifehack, amiről kevesen tudnak, hogy ha hatalmas mennyiségű bejövő üzeneted érkezik, akkor beállíthatod az automatikus válasz opciót. A Messengerben személyreszabott üzeneteket is létrehozhatsz erre a célra, valamint a Facebook Marketing Partners is hasonló megoldásokat nyújt.

  1. Ismerd meg a fogyasztóidat

Ha új üzeneted érkezik, akkor a felület jobb oldalán megnézheted a felhasználó megadott adatait, amin keresztül jobban megismerheted a fogyasztóidat. A Messengerben meg is nézheti a korábbi interakciókat.

  1. Használd a Facebook szolgáltatásait

Bár nem biztos, hogy az üzleted profiljához illeszkedik a legújabb funkció, de elképesztően hasznosak lehetnek az engagement növeléshez. Foglalj időpontot vagy rendelj kaját a közösségi oldalon keresztül!

  1. 360 fokos képek

Használtad már a 360 fokos képeket engagement növeléshez? Ideje lesz! Csak használd az okostelefonod appját, és a Facebook létrehozza neked.

  1. Spatial audio

Ha 360 fokos videókat töltünk fel, akkor ez lesz az a funkció, amivel lejátszhatjuk a hangokat is.

  1. Facebook Live

Ha élőben közvetítesz, akkor használd a következő funkciókat: Special Effects, Real-Time Reactions.

  1. Fizess Messengeren keresztül

A Messenger legújabb funkciója, hogy ezentúl közvetlenül fizethetünk is a platformon, amivel időt spórolhatunk, és hasznos lehet üzleti célokra is.

  1. Facebook hirdetések

Ragadd meg a követőid figyelmét egy jól elhelyezett promócióval vagy kuponnal.

25 szakmai oldal, amit feltétlenül ismerned kell:

25 szakmai oldal amit muszáj követned

A Facebook legújabb szolgáltatási funkciójáról itt számoltunk be:

Hamarosan kaját is rendelhetsz Facebookon

Forrás: Social Media Today