A Snapchat mögött álló cég mintegy 1300 alkalmazottat bocsát el, és csökkenti a beruházásokat olyan projektekben, mint például a kiterjesztett valóság szemüveg, miközben a közösségi média üzletág küzd a hirdetési visszaeséssel.

A Snapchat kudarcba fulladt drone-ja

A Snap vezérigazgatója elmondta, hogy a legutóbbi, 8 százalékos negyedéves bevételnövekedés „jóval elmaradt” a várakozásoktól, és a vállalat tervei szerint a gyenge reklámpiac a következő évben is folytatódik.

„Sajnos, tekintettel jelenlegi alacsonyabb bevételnövekedésünkre, világossá vált, hogy csökkentenünk kell költségeinket, hogy elkerüljük a jelentős folyamatos veszteségeket” – mondta Evan Spiegel vezérigazgató és társalapító.

Spiegel azt mondta a munkatársaknak, hogy az amerikai székhelyű vállalat 20 százalékkal csökkenti 6400 fős létszámát, és leállítja a beruházásokat olyan területeken, mint a mobiljátékok és a drónkamerája, a Pixy. A Snap bezárja Originals részlegét is, amely olyan sztároktól készített tartalmat, mint Megan Thee Stallion és Anthony Joshua.

Forrás: The Guardian