A járvány alatt és elmúltával egyre több cég gondolja úgy, hogy sokkal jobban oda kellene figyelnie az online jelenlétére. Ebben segítene a Facebook 15 új kurzusa, amelyben az alapoktól látják el tippekkel a felhasználókat, hogyan lehetnek sikeresebbek a közösségi oldalon.
Az oldalon olyan segítségeket lehet találni mint hogy
- egyáltalán hogyan kezdjen neki valaki az online üzletfejlesztésnek, és hogyan válassza ki melyik platform és csatorna a legmegfelelőbb számára?
- honnan tudja, hol és hogyan talál rá a potenciális ügyfeleire?
- hogyan tudja elmesélni a saját történetet és a márka történetét? Egyáltalán miért fontos ez?
- Hogyan választanak a vásárlók? Mi alapján döntik el, mit szeretnének megvenni?
- Hogyan állítson fel egy cég marketing célokat? És aztán hogyan érje el azokat?
- Mi az a content calendar, és mire lehet és kell használni?
A Facebook azt írja, hogy bár a profik és régi motoros felhasználóknak egészen biztos, hogy lesznek ismerős részek, igyekeztek úgy összeállítani a tananyagokat, hogy mindenki találjon benne valami olyasmit, ami számára teljesen új.
Az ingyenes kurzusok itt érhetők el.