A járvány alatt és elmúltával egyre több cég gondolja úgy, hogy sokkal jobban oda kellene figyelnie az online jelenlétére. Ebben segítene a Facebook 15 új kurzusa, amelyben az alapoktól látják el tippekkel a felhasználókat, hogyan lehetnek sikeresebbek a közösségi oldalon. 

Az oldalon olyan segítségeket lehet találni mint hogy 

  • egyáltalán hogyan kezdjen neki valaki az online üzletfejlesztésnek, és hogyan válassza ki melyik platform és csatorna a legmegfelelőbb számára? 
  • honnan tudja, hol és hogyan talál rá a potenciális ügyfeleire? 
  • hogyan tudja elmesélni a saját történetet és a márka történetét? Egyáltalán miért fontos ez? 
  • Hogyan választanak a vásárlók? Mi alapján döntik el, mit szeretnének megvenni? 
  • Hogyan állítson fel egy cég marketing célokat? És aztán hogyan érje el azokat?
  • Mi az a content calendar, és mire lehet és kell használni?

A Facebook azt írja, hogy bár a profik és régi motoros felhasználóknak egészen biztos, hogy lesznek ismerős részek, igyekeztek úgy összeállítani a tananyagokat, hogy mindenki találjon benne valami olyasmit, ami számára teljesen új. 

Az ingyenes kurzusok itt érhetők el.