A napokban az Instagram nyilvánosságra hozta, hogy a hirdetőik száma elérte a 2 milliót. Ez a szám márciusban még csak 1 millió volt, tavaly februárban pedig alig 200 ezer, tehát ez kiugró teljesítménynek számít.

 

A közösségi platform ennek ellenére nem részletezte, hogy minek köszönhető ez a jelentős növekedés ilyen rövid időn belül. Ennek számos oka lehet, többek között az is, hogy a Facebook meghatározó felhasználói bázisa elkezdte felismerni az Instagramban rejlő számottevő hirdetési potenciálokat.

Az olyan világmárkák, mint például a Michael Kors előszeretettel élnek az Instagram hirdetési lehetőségeivel, főként a videós tartalmakkal, de találunk a rendszeres használóik között közszereplőket és filmprodukciókat is.

Külön érdekesség ebben a tekintetben, hogy a feltöltött videós tartalmak száma megnégyszereződött tavalyhoz képest, valamint az Instagram Stories népszerűségének köszönhetően egyre több módon használhatjuk ki a legújabb hirdetési opciókat.

Az Instagram Stories legújabb hirdetési lehetőségeiről itt írtunk:

Még több lehetőség a hirdetők számára az Instagram Stories-ban

 

Az Instagram legújabb layout-járól pedig itt számoltunk be korábban:

Jön a 4 sávos grid layout az Instagramon?

 

Forrás: Instagram blog