hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

2021 tulajdonképpen arról szólt az Instagram számára, hogy minél több dolgot másoljon le a TikTokról, ezért izgalmas, mire készülnek idén. A technológiai és funkcióbeli felzárkózás mellett pedig attól volt hangos a sajtó, hogy milyen hatással is van az alkalmazás a fiatal lányok életére és testképére. 

Adam Mosseri, az Instagram vezetője azt mondta, hogy 2022-ben a növekedésre fókuszálnak, ezen belül is a videós tartalmak, azon belül is a Reels –  ami a TikTok szinte pontos mása- kapja a fő hangsúlyt, és minden e köré szerveződik majd.  A Meta vezérigazgatója, Mark Zuckerberg még júniusban megjegyezte, hogy a Reels lett a legnagyobb hozzájárulója az Instagram növekedésének, és mivel a fogyasztók jelentős része elmozdult a rövid formátumú videók felé, ésszerű, hogy az Instagram is haladjon a korral, és igazodjon ahhoz, ami a felhasználók igénye. 

Ez a gyakorlatban úgy néz majd ki, hogy a Reels egyre jobban integrálódik a fő hírfolyamba, és arról is vannak pletykák, hogy a hírfolyam megjelenése teljes képernyős lesz, pont mint a TikToknál. Bár az utánzós megoldások unalmasnak és gyengének tűnnek, a számok visszaigazolják az Instagramot, egyre többen használják a Reels formátumot is. 

Mosseri elmondta, hogy javítanának még az üzenetküldésen is, és szeretnének tovább bevételszerzési formákat biztosítani a tartalomelőállítóknak. Arról is beszélt, hogy sokkal nagyobb átláthatóságot szeretnének, és többet mutatnának meg abból, hogyan is működik valójában az Instagram. 

Forrás: Social Media Today