Rengeteg alkalmazás és eszköz létezik, amely segíthet a Facebook oldalad kezelésében. Ilyenekkel versenyeket futtathatsz, speciális tabokat hozhatsz létre, ellenőrizheted az oldal analitikát, és így tovább. A legfontosabbak a menedzsment eszközök, amelyeket minden héten használhatsz posztok időzítésére, az aktivitás követésére, véleményvezérek felkutatására és az eredmények mérésére. Abszolúte szükséges megtalálni a legjobb eszközöket és használni azokat az oldalad promotálására. Ezért készült el a Business2Community bejegyzése, amely hármat is bemutat, hogy ne csak időt spórolj, miközben a Facebook oldaladat menedzseled, de rendszeresen a lehető legjobb eredményeket érd el.

1. Hootsuite

A Hootsuite egy fantasztikus eszköz, amellyel követheted az oldalad aktivitását és reagálhatsz az interakciókra. Minden Facebook fiókodat egy helyen láthatod. S ezek lehetnek oldalak és profilok egyaránt. A Facebook oldalad különböző részeit is megtekintheted ugyanott afféle hírfolyamban, amiből négyet is létrehozhatsz. Vannak a fali posztok, a privát üzenetek, az időzített bejegyzések és az események.

Use-Hootsuite-to-Manage-Your-Facebook-Page

Mivel mindegyik egy helyen áttekinthető, ez megkönnyíti a dolgodat és időt spórolhatsz meg vele. Ha például épp a Facebook oldaladon vagy és meg kell nézned, majd reagálnod privát üzenetekre, először a beérkező levelekhez kell menned és itt válaszolni. Ha viszont a Hooutsuite alkalmazáson keresztül nézed az oldaladat, a privát üzenetek hírfolyam rögtön ott lesz a posztok mellett, ami egyszerűvé teszi számodra a rajongókkal való interakciót.

A Hootsuite használatával időzítheted is a tartalmaidat egy későbbi időpontra. Ezen kívül pedig van egy olyan funció, amely automatikusan a legjobb időpontokban teszi közzé a Facebook posztjaidat. Annyit kell tenned, hogy kiválasztod az „AutoSchedule” (automatikus időzítés) lehetőséget a bejegyzésnél és a Hootsuite megtalálja a legjobb alkalmat a megosztására.

Van analitika funkciója is az alkalmazásnak, amely méri, milyen jól teljesítenek a posztjaid. Ez a jövőben segíthet jobb tartalmak létrehozásában és megosztásában.

2. Buffer

A Hootsuite „AutoSchedule” opciója nem mindig a legjobb eredményeket hozza, mert néha nem telik el elegendő idő két poszt megjelenése között.

Engagement-Lifetime-of-a-Facebook-Post

Legalább 3 órára és 7 percre van szükség arra, hogy egy Facebook poszt élete véget érjen, ezért fontos megbizonyosodni róla, hogy minimum 3-4 óra eltelik, mielőtt kimegy a következő. Ezért a legjobb opciód, ha a posztok időzítéséhez a Buffer alkalmazását használod.

Schedule-Tweets-with-Buffer

Előre beállíthatod vele a Facebook posztok megjelenési időpontját a hét különböző napjaira, és amikor felteszed a bejegyzéseidet a Facebookra, a Buffer automatikusan időzíti azokat a megadott időpontokban. Nem kell megadnod az idejét minden egyes posztnak. Ilyen eszközök használatával tudhatod meg, melyek a legjobb Facebook posztolási időpontok és aztán alkalmazhatod azokat a Buffer fiókodban. Ha pedig a legjobb időben posztolsz, az az elköteleződés arányát is növeli számodra.

A Hootsuite és a Buffer használható Twitterhez is. Ez a cikk segít abban, hogy megtanuld, a segítségükkel miként kezelheted a Twitter fiókodat.

3. Post Planner

A Post Planner egy olyan eszköz, amely segít nagyszerű, megosztásra alkalmas tartalmak megtalálásában Facebookon. Itt ugyanis van egy tartalommotor, ami felkutatja a népszerű tartalmakat különböző témákban.

Use-Post-Planner-to-Find-and-Schedule-Posts

Ezután pedig előre beállított időpontban oszthatod meg azokat, akárcsak a Buffer esetében. Van egy speciális funkció is, ami biztosítja, hogy a posztjaid ugyanabban a helyi időpontban menjenek ki a különböző régiókban.

Használod ezen Facebook eszközök valamelyikét? Milyen más eszközök váltak már be Neked a Facebook oldalak menedzselésében?