Az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában és Mexikóban váltak elérhetővé a 3D avatarok, amelyeket Instagramon is lehet már használni.
A frissítéssel egy új avatar-készítési felülethez jutnak a felhasználók, és az elkészült 3D avatarokat nem csak Facebookon és Messengeren, de az Instagram Storiesban és az üzenetekben is lehet majd használni. Az új avatarok nagyobb finomhangolási lehetőséget kapnak, hogy még jobban hasonlítsanak a felhasználókra.
Az avatarok már jó pár éve elérhetőek a Meta világában, de nem olyan átütő a sikerük, mint ahogyan azt várták. Az újítással, és az alkalmazások közötti átjárhatósággal azt szeretnék elérni, hogy az emberek minél jobban rászokjanak az avatarok használatára. Ráadásul szponzorálási lehetőségeket is jelent a Metának, most éppen a Superbowl két csapata közül lehet kiválasztani, hogy kinek drukkol a felhasználó, a digitális ruházatban rengeteg a lehetőség, ahogyan bármilyen cég elérheti majd, hogy az avatarok az ő termékeiket viseljék, vagy csak fogják a kezükben, vagy mondjuk Pókembernek öltözzenek az új film hatására.
Forrás: Social Media Today