A közösségi média hirdetések kiváló eszközei annak, hogy elérd a számodra releváns célcsoportokat hatékony módon. Emellett meglehetősen költséghatékony megoldás is, és remekül kiegészíti a többi reklámodat is. Mutatunk négy olyan hirdetési módot, amit eddig talán még nem is használtál!

  1. LinkedIn Account targeting

Ezzel a módszerrel hirdetéseket helyezhetsz el a célcsoportod szerint releváns cégek számára, ami azt jelenti, hogy a marketing célod eléri az alkalmazottait. Amennyiben használod az Experience Targeting-et is, akkor olyan döntéshozókat is elérhetsz, akikkel szívesen kötnél üzletet. Bár ez a módszer nem igazán új, de gyakran megfeledkezünk róla, pedig eredményesen használhatjuk az online marketingben is.

  1. Facebook Dynamic Creative

A Facebook Dynamic Creative nevű eszközt a Power Editorban érheted el, amivel rendkívül változatos és hatékony hirdetésvariációkat tudsz létrehozni. Ezeket különböző elemek pl. képek, videók, szövegek stb variálásával hozza létre a rendszer, így kiválaszthatod a számodra leginkább célszerűt.

 

  1. Twitter Website Tailored Audience

Ha hirdetésekről beszélünk, akkor általában mindig a Facebook a nyerő, de azért vannak más platformok is. Ezzel a módszerrel elérheted Twitteren azokat a felhasználókat, akik már érdeklődést mutattak a weboldalad iránt, és hatékonyan el tudod helyezni a hirdetésedet számukra. Költséghatékony és legalább annyira eredményes megoldás, mint egy Facebook-hirdetés.

 

  1. Facebook Engagement Custom Audience

Ezzel az eszközzel azokat a felhasználókat targetálhatjuk, akik már valamilyen interakcióba léptek a tartalmainkkal. Statisztikailag az emberek szívesebben vásárolnak olyan üzletektől, amikkel már a közösségi médiában is találkoztak. Ez az Instagramra is ugyanúgy érvényes!

Tippek a video marketing használatához az alábbi linken:

Így használd a video marketinget

További ötletek a hirdetők számára itt:

12 Facebook lifehack a hirdetőknek

Forrás: Social Media Today