A legjobb módja annak, hogy promotáld magadat Pinteresten, ha sok képet és tartalmat osztasz meg. Ez azonban nem azt jelenti, hogy minden egyes darabot meg kell osztanod, ami szembe jön veled. Csakis azokat keresd, amelyeket a közönséged valószínűleg élvezni fog és hasznosnak talál. Néhány pint el kell kerülni, mivel a megosztásuk követők elveszítéséhez vezet és ahhoz, hogy spamnek tekintsék a fiókodat. Lássuk, melyek ezek! – írja a Business2Community.com.

1. Az álcázott spam

Ebbe a kategóriába tartoznak azok a pinek, amelyeknek nagyszerűek a képeik és a leírásuk, valamint úgy tűnik, hogy arra az oldalra vezetnek, ahol a fotót vagy a cikket valóban meg is találhatod, de amikor kattintasz, egy teljesen irreleváns oldalra jutsz. Ez egy trükk, amit sok ember arra használ, hogy nagyobb forgalmat hajtson a weboldalára.

Always-Check-the-Source-of-the-Pin

Ez mindenképpen frusztrálja a követőket és a jövőben nem fogják megnézni az adott személy pinjeit. Talán úgy is döntenek, hogy többé nem követik. Ezért repinelés előtt mindig bizonyosodj meg arról, hogy a pin tényleg azt teszi, amit mond.

2. Pinek, amelyek nem illenek a táblákhoz

Egy tábla egy témát fogjon át – ez egy fontos, követendő szabály. Megfigyelhetted már, hogy a legtöbb ember inkább táblákat követ teljes profilok helyett, mivel az adott témához tartozó pineket szeretnék látni. Tiszteld a szándékukat és csak olyan pineket ossz meg a tábládon, amelyek tényleg oda valóak!

Van, hogy valaki tévedésből oszt meg egy-két pint a nem megfelelő táblán, de észre fogod venni, hogy néhányan ismételten és szándékosan ezt teszik, hogy a pinjeik még nagyobb közönséget érjenek el. Figyelj oda, hogy melyik táblára mit tűzöl ki és ha mégis becsúszik egy baki, töröld, ha még nem késő. Ha pedig van olyan csoportos táblád, amelyre valaki folyamatosan irreleváns pineket tűz ki, akkor töröld azokat és vagy figyelmeztesd a pinelőt vagy távolítsd el a tábláról, hogy példát szolgáltass.

3. Negatív pinek

A Pinteresten nem olyan gyakoriak az utálkozó kommentek. Valószínűleg azért, mert maguk a hozzászólások sem túl népszerűek a platformon, legalábbis kevesebbet látsz ezekből, mint repinekből vagy lájkokból. Láthatsz azonban időnként negatív, támadó pineket, amelyektől távol kell tartanod magadat, mert rossz fényben tüntetik fel a Pinterest profilodat vagy a márkaoldaladat is.

Negative-Effect-on-Followers

Ebben a tanulmányban is arról írnak, hogy a negativitás kevesebb követőhöz vezet. Ezért, ha valami negatívat látsz, próbáld meg elkerülni a megosztását és igyekezz nem részt venni a folyamatban. Még ha valaki ilyen hozzászólást is ír egy pinedhez, inkább ignoráld ahelyett, hogy reagálsz rá. Ez az egyik legjobb módja a negativitás kezelésének a közösségi médiában.

4. Pinek, amelyek leírásában nem releváns a link

Nagyon hasznos tud lenni, ha valaki a képhez vagy a tartalomhoz, amelyet megoszt, a leírásban egy linket is megad. Így könnyi továbbmenni egy weboldalra vagy blog bejegyéshez. Nem kell hozzá rákattintani a pinre, megvárni, míg teljes méretben megjelenik és újra kattintani, hogy eljuss az adott oldalra. Ha egy pin érdekesnek tűnik, az ember csak rákattint a leírásban szereplő linkre és meglátogatja a forrást. Ilyen egyszerű és gyors.

Ami viszont frusztrálja az embereket, ha a felhasználók egy másik weboldalról pinelnek egy képet és a leírásban megadnak egy linket a saját oldalukhoz, hogy a többiek azt nézzék meg, ismerjék meg őket és az üzletüket. Azt gondolnád, hogy ennek pozitív hatása lesz, de igazából nem, mert a forgalom, amelyet így generálsz, frusztrált emberekből fog állni, akiket csellel vettél rá az oldalad megtekintésére. És mindaz az idő, amit a közönséged és a hitelességed felépítésével töltöttél, megy is le a lefolyóba, mert ezután az emberek sosem lehetnek biztosak abban, hova vezetnek a pinjeid.

Never-try-to-overpromote-your-work

Vannak más pinek, amelyeket az embereknek nem kellene megosztaniuk Pinteresten? Vannak további tippjeitek, amelyeket megosztanátok velünk?