A Post Planner blog szerzőjét saját nagymamája ihlette meg, aki igazán egyedi és nagyhangú volt. Mindig észrevették mindenhol, sajátos megjelenése és merész stílusa miatt. Életvitele pedig hasznos közösségi média tippekkel szolgálhat azon üzleteknek is, amelyek szeretnének tanulni a Facebook marketingről.

1. Legyél egyedi!

supergrandma

Ne kövesd a tömeget és ne úgy csináld a dolgokat, ahogyan az emberek „elvárják” Tőled! Facebook oldalmenedzserként is kövesd ezt az utat!

Túl sok oldal létezik, amelyek csak másolják azt, amit mások tesznek – a végén pedig senki sem tűnik ki.

Találd meg a hangodat!

Özönlenek majd az oldaladra, ha a posztjaid egyediek.

2. Legyél valóságos!

rockongrandma

Igyekezz minél valóságosabb, életszerűbb lenni a Facebook oldaladon!

Ne robot módjára posztold a tartalmakat újra és újra! Ha nem kezdeményezel beszélgetést a rajongóiddal vagy ignorálod a hozzászólásaikat, kérdéseiket, elvágod a köztetek lévő kapcsolatot.

Hagyd, hogy az autentikus személyiséged ragyogjon, ne légy unalmas és hamis robot!

3. Hallasd a hangod!

loudgranny

A Facebook oldaladon egyszerűen muszáj posztolnod, méghozzá minél gyakrabban.

Ne félj az újabb állapotfrissítésektől, kommunikálj!

4.  Öltöztesd fel az oldaladat!

Yetta-the-nanny-34353112-1985-2480

Oldal adminként ügyelned kell arra, hogy a Facebook oldalad mindig a legszebb külsejét mutassa. Ez azt jelenti, hogy lennie kell jó minőségű:

  • borítóképednek
  • profilképednek
  • fotóidnak

Amikor egy állapotfrissítést posztolsz, a Névjegyedet töltöd ki vagy éppen létrehozol egy alkalmazást, aminek egy fület is szánsz az oldaladon, mindig igyekezz a legjobb formádat hozni! Ezek a külsőségek sokat számítanak.

5. Ignoráld a kritikát!

middle-finger

Ha napi 20 mém posztolása óriási elköteleződést hoz neked, akkor csináld! Ne hallgass a kritikusokra, akik azt mondják, hogy a „hasztalan” tartalomnak nem a Facebookon van a helye!

Ha a posztok működnek az oldaladon, felejtsd el a közösségi média „gurud” szavait!

A sikeres oldalmenedzserek ignorálják a kritikát és azt teszik, ami a legjobban működik számukra.

„Ne zavarjon meg a kritika! Emlékezz arra, hogy néhányak számára a siker egyetlen íze az, ha vehetnek egy falatot belőled.” /Zig Ziglar/

Te is sikeres leszel Facebookon, ha elengeded a füled mellett a kritizáló hangokat és arra fókuszálsz, ami a rajongóidnak a legjobb.

Alkalmazod már ezeket a koncepciókat az oldaladon?