A The Next Web gyűjteményéből válogattunk, hogy bemutassunk nektek néhány érdekes izraeli startupot. Lássunk 5 céget és a technológiát, amelyet piacra dobnak!

1. TinyTap

A TinyTap alkalmazásban különböző gyerekjátékokból lehet válogatni, a szülők pedig továbbalakíthatják azokat kedvükre, hogy az apróságok minél többet tanulhassanak belőlük. A TinyTap felhasználói felülete abszolút intuitív és lényegében bármely szülő, aki tud kezelni egy iPadet, képes arra, hogy létrehozzon egy új játékokat másodpercek alatt.

Create Interactive Games with Tiny Tap from Teq on Vimeo.

2. Zeekit

A Zeekit egy augmentált valóság platform, amellyel a fogyasztók egy kép bármely elemét kiemelhetik és formálhatóvá tehetik színezéshez és a mintázata megváltoztatásához. Kipróbálhatnak különböző ruhákat, szájfény árnyalatokat, szemüvegkereteket, de még azt is megnézhetik, hogyan mutatna az új irodájukban egy bizonyos szőnyeg vagy bútorszövet. A kedvenc választásaikat közösségi hálókon is megoszthatják és visszajelzéseket kaphatnak arra vonatkozóan, mit vegyenek meg, amíg még a boltban tartózkodnak.

3. FORREAL

A FORREAL kapcsolatot keres a virtuális világ és a valóságos között mobil applikációk, interaktív installációk, művészeti performanszok és egyéb elemek használatával, hogy márkaelköteleződést váltson ki a fogyasztói tömegekből.

Például egy távirányíthatós játékhelikoptert körberöptethetsz egy klubban, amely egy új parfüm mintáját szórja szét a partiban, vagy foghatsz egy festő robotot, amelyet iPhone felhasználók irányítanak és festenek be vele egy közfalat.

4. WakingApp

A WakingApp használatával többek között kiterjesztett valóság-alapú játékokat és videókat lehet müzlis dobozokon, ketchupos üvegeken, újságpapírokon létrehozni – vagy ahol csak akarod.

5. Blaid

A Blaid nevű startup gesztus-alapú platformokra és testbeszéd-alapú valós idejű visszajelzésekre specializálódott. A cég algoritmikus analízise és testbeszéd lekövetője például jelezheti az eladónak a fogyasztó hangulatát és szándékát arra vonatkozóan, hogy akar-e vásárolni.

A márkák e visszajelzések segítségével javíthatnak értékesítési stratégiájukon, amint látják, mely elemek váltottak ki pozitív vagy negatív reakciókat a vásárlóból és, hogy az értékesítési kör mely pontján történtek a visszacsatolások.

Ebben a videóban azt mutatják be, hogyan használható a termék egy prezentáció közben: