Az egyik módja annak, hogy egy reklám időtlenné váljon, az időszerűség és az aktuális trendek meglovaglása. Sajnos azonban, vannak dolgok, amelyeket nem lehet ellenőrzés alatt tartani és amelyek automatikusan arra ítélnek néhány jó ötletet, hogy feledésbe merüljenek. Ugyanakkor van mód arra, hogy a régmúlt hirdetéseit átvarázsoljuk úgy, mintha ma készültek volna – írja a Fastcocreate.com.

A Dublinból dolgozó Eoin Conlon öt klasszikus reklámkampány felelevenítéséből épített fel egy projektet és tette közzé a Behance nevű online kreatív platformon. A hirdetések új verziói nagyban támaszkodnak a közösségi média modern innovációira, a YouTube-ra és a tabletekre. Bár az eredeti ötletek minősége még mindig megállja a helyét, az újragondolt változatok úgy tűnik, illeszkednek az új trendekbe.

Nézzétek meg a régi és új verziókat és írjátok meg egy kommentben, hogy szerintetek melyik múltbéli reklám működik leginkább a modern környezetben!

1. Ogilvy & Mather: Rolls – Royce, 1958 és 2013

1682804-slide-slide-1-the-second-coming-of-ads

1682804-slide-slide-2-the-second-coming-of-ads

2. Foote, Cone & Belding: Miss Carol, 1955 és 2013

1682804-slide-slide-3-the-second-coming-of-ads

1682804-slide-slide-4-the-second-coming-of-ads

3. DDB: Volkswagen, 1959 és 2013

1682804-slide-slide-5-the-second-coming-of-ads

1682804-slide-slide-6-the-second-coming-of-ads

4. Ogilvy & Mather: The man in the Hathaway shirt, 1951 és 2013

1682804-slide-slide-7-the-second-coming-of-ads

1682804-slide-slide-8-the-second-coming-of-ads

5. TBWA/CHIAT/DAY: Apple Macintosh, 1984 és 2013

 

1682804-slide-slide-9-the-second-coming-of-ads