A Pinterest voltaképp egy művészi platform, tele kreativitással, információval és színskálával, így nehéz kiválasztani öt táblát, amely kiemelkedik mind közül. Az inspiráció érdekében és hogy ne csak a megszokott módon gondolkozzatok, a Business2Community kiválasztott most mégis ötöt, amelyek jó példái annak, hogyan használják a márkák a Pinterestet közvetetetten tartalomválogatásra.

A Tesco sárgába öltözik

A hivatalos Pinterest oldalán a Tesco számos a céget és termékeit promotáló táblát jelenít meg, közvetlenül vagy közvetett módon. Ez a tábla azonban kifejezetten a színekről szól, pontosabban az egyikről. Összegyűjtöttek egy halom sárga színű elemet, amelyek közül néhányat a Tesco saját oldaláról pineltek, de nem mindet. Ez a Pinteresten történő tartalomválogatásnak egy nagyszerű példája.

pinterest-tescoyellow

A Pepsi sütiket készít – miért ne?

A Pepsi Next márkaoldalán a Pepsi nem csak saját termékeit promotálja, de különböző marketing kampányokból származó képeket is megoszt. A márka marketinggel foglalkozó táblák között találunk olyat is, amely sütikkel foglalkozik.

pinterest-pepsiparty

A British Designer Experts és a klasszikus logók

A British Designer Experts logók, infografikák és egyéb marketing grafikák megosztására használja a Pinterestet – megerősítve, mit ad el a cég. Ahelyett, hogy csupán az új termékeket hirdetnék, a cég létrehozott egy olyan táblát is, amely klasszikus logóknak ad otthont.

pinterest-retrologos

Ascot kalapok és promóciós termékek

Mi lehet az értékes egy marketing cég számára abban, hogy összeállít egy táblát tele kalapokkal, miközben egyáltalán nem árusít kalapokat? Az ID Promotional egy Ascotban található cég. A Pinterest oldalukon számos Ascotról készült fényképet mutatnak be, valamint Ascot kalapokat. Az ötlet az, hogy hirdessék az asszociációt a cég és a város között, hogy bármilyen potenciális SEO (keresőoptimalizálási) előnyre tegyenek szert a helyi keresőknél.

pinterest-ascothats

Kreatív esküvői meghívók a leendő aráknak

A Compare Stag and Hen egy weboldal, amely segít megtalálni a megfelelő helyszínt a legény-és lánybúcsúztatóhoz. Természetesen a Pinterest oldaluk tele van a búcsúztatókra való ruhákkal, helyszínajánlókkal, és azt is megmondják, hol érdemes bulizni. Az egyik táblájuk ez, amely kreatív esküvői meghívókra fókuszál:

pinterest-weddinginvites

Értsük meg, mi számít a Pinteresten

Amikor létrehozod a Pinterest tábláidat, gondolnod kell a láthatóságra, a megoszthatóságra és a keresőoptimalizálásra. Itt van néhány tipp ehhez:

  • Olyan táblákat hozz létre, amelyek lazán kapcsolódnak ahhoz, amit csinálsz!
  • Gondold át a dizájnt, a színeket!
  • Találj tartalmakat a webről és pineld a tábláidra, valamint repinelj más táblákról!
  • Egy hirdetést vagy egy termékfotót kisebb valószínűséggel fognak pinelni, mint valami művészi tartalmat, amely kötődik a logódhoz és valamilyen módon megtestesíti a termékedet.