Meglehetősen pezsgő időszak ez a digitális marketing világából, ezért összeszedtünk 8 érdekes adatot a hét eseményeiből, hogy senki ne maradjon le az újdonságokról.
-
Snap!
A Snapchat továbbra is élen jár a content terén, hiszen a legfrissebb számítások szerint másodpercenként 31 710 snap készül. Arról nem is beszélve, hogy a napokban debütált a Lenses a designereknek is.
-
Z-generáció
A This Old House otthon átalakító műsor legújabb adatai szerint a nézőik 40 százaléka Z-generációs, ami rendkívül fontos arány abból a szempontból, hogy az ingatlanok esetében eddig nem tartozott a célközönséghez.
-
Instagram kompatibilis márkák
Apropó Z-generáció, na ők igazán lelkesednek az Instagramért. A Bustle Digital Group legújabb felmérésében a megkérdezett 1000 nő 81 százaléka azt állította, hogy a közösségi médián keresztül a legkönnyebb elérni őket. A megkérdezett nők 40 százaléka azt válaszolta, hogy az Instagramot részesítik előnyben a közösségi platformok közül.
-
Birkózunk a nézettségért
A Facebook egyre többet kísérletezik a sportközvetítésekkel, ezért mindenki legnagyobb meglepetésére nem az NFL a legnépszerűbb sport oldal, hanem a World Wrestling Entertainment mintegy 38 millió nézővel.
-
A Facebook felzabálja a világot
A legnagyobb közösségi oldal a napokban bejelentette, hogy idén mintegy 17 milliárd video chat-et bonyolítottak le Messengeren. Ez a szám már önmagában fenomenális.
-
Kell a mobil TV
A T-Mobile aktívabban be akar szállni a streaming üzletbe, ezért a napokban felvásárolta a Layer3-at. A Layer3 250 csatornát ajánl mintegy 75 dollárért havonta. Szintén ezen a héten a Verizon bejelentette, hogy 2 milliárd dollárt fizet az NFL-nek a közvetítési jogokért a következő 5 évre.
-
A Bloomberg megőrül a Twitterért
A Bloomberg most indított be egy 24 órás hír körforgást, ami a TicToc címen fog futni. Mindemellett a Bloomberg Media digitális hirdetési bevétele 25 százalékkal emelkedett 2017-ben.
-
A Facebook és a Google nem megy sehova
A Forrester Research közzétette a legfrissebb statisztikáját, ami azt mutatja, hogy az online hirdetési bevétel 10,5 milliárd dollárral nőtt a tavalyi évhez képest.
A Messenger Lite legújabb statisztikájáról itt számoltunk be:
A Facebook legújabb lépéséről itt adtunk hírt:
Forrás: AdWeek